Frågor & Svar!
Var kan jag hitta information om min faktura?
-
Var kan jag hitta information om min faktura?
Hos Svea kundservice hittar du all information du behöver
Svea kundservice: 08 514 931 13
Kan jag dela upp betalningen?
-
Kan jag dela upp betalningen?
Ja, du kan både välja betala senare eller att dela upp betalningen när du kommer till kassan!
Har ni öppet köp?
-
Har ni öppet köp?
Ja 60 dagars bytesrätt, 30 dagars öppet köp!
Kan ni byta linda på min klubba?
-
Kan ni byta linda på min klubba?
Ja, det gör vi gärna om ni köper lindan av ASSIST! VI uppskattar om ni hjälper oss att ta bort den gamla lindan!
Jag har en rabattkod, men den fungerar inte?
-
Jag har en rabattkod, men den fungerar inte?
Oftast gäller rabattkoden inte om varan redan är prissänkt alltså är en reaprodukt eller något från din klubbkonfektion!
Hur lång leveranstid har ni?
-
Hur lång leveranstid har ni?
Vanligtvis 2-3 arbetsdagar,
Men på kläder som ska tryckas gäller 10 - 15 arbetsdagar!
Hur lång leveranstid har ni på matchställen som man kan beställa på sidan?
-
Hur lång leveranstid har ni på matchställen som man kan beställa på sidan?
Här är leveranstiden ca 10 - 15 arbetsdagar!
Hur lång klubba behöver jag?
-
Hur lång klubba behöver jag?
Under fliken Guider så finns allt du behöver veta!
Klubban är lite för lång, kan ni kapa den?
-
Klubban är lite för lång, kan ni kapa den?
Ja, vi kapar gärna din klubba så länge den är köpt hos oss! Är klubban inte köpt hos oss kapar vi den mot en mindre kostnad!
Hur funkar det med returer?
-
Hur funkar det med returer?
I korthet, om Assist gör fel, står Assist för alla fraktkostnader. Men om du tex beställer en röd, men vill byta till en blå, så delar vi på frakten, du betalar returen och Assist står för frakten tillbaka till dig!
Jag vill skicka tillbaka en vara, vad har ni för adress för returer?
-
Jag vill skicka tillbaka en vara, vad har ni för adress för returer?
Assist Stockholms Innebandybutik Storsätragränd 6 127 39 SKÄRHOLMEN